Saturday, May 22, 2010

Rindu..~

aku masih perlu belajar

belajar untuk menyayangi
belajar untuk menghargai
belajar untuk mempelajari


pls jaga diri baik2
pls doa byk2 supaya diri sentiasa TERPELIHARA
sayangi keluarga
hormati orang tua
kurangkan sikap bersuka-ria
tambahkan sifat toleransi dan saling menolong


sayangkan diri
untuk kebaikan kamu kelak


dambakan diri pada Ilaihi
Always pray for what you DESERVE, not what u DESIRE


aku rindukan kedamaian
hijauan tumbuhan
deruan angin petang
desiran pasir pantai
tanah subur meluas


aku rindu utk melihat bintang di langit
yang selama ini amat sukar di lihat ketika aku di Nilai, Negeri Sembilan


aku mahukan semua itu
semua untuk mata
semua jua untuk 'mata hati' ku

dah xnk tgk bintang kat youtube lagi

p/s: we have to sacrifie something in order to get another thing..
aku dah x mahu apa2 lagi... kerana aku tak sanggup meghadapi kehilangan lagi...


indahnya... damainya...permainya... tenangnya.... hembusan bayu... titisan embun pagi...

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails