Tuesday, May 4, 2010

Pindrop silence...



i supposed to have enough rest

but i couldnt afford to sleep




i supposed to relax my throat

i couldnt afford laughing




i supposed to have a nutrional diet

but i couldnt eat more accept for craving to munch the raisins

like POPCORNS





waiting...

waiting...

waiting...

for the parcel..

pakcik posmen..

TERBANGLAH KE SINI...





aku tau ada org x suka aku

aku tau ada org x suka cara aku

i couldnt help it

i couldnt satisfy everybody

i can only make people happy

for those who want to be happy with me



aku pasrah pada Ilahi

mungkin ini dugaan yang aku terpaksa lalui

aku yakin, pasti terbuka juga pintu hati

pada insan yang kurang menyenangi kehadiran aku di sini



suatu hari kelak

pasti mereka akan sedar

aku x berdendam pada mereka

aku tidak bermusuh dengan mereka

ini sume sandaran mentaliti

yang mungkin akan terurai kekusutannya tatkala kita semua matang nanti...



mesti akan hadir satu sinar

yang menyinari hati

aku akan meneruskan perjuangan

untuk mengeratkan segala silaturrahim

terpulang pada mereka

yang hanya tahu berkata-berkata

hanya tahu memandang hina

hanya tahu berburuk sangka

aku semakin tidak peduli



"sesungguhnya setiap amal itu bergantung kepada niat.."

amin...

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails