Sunday, May 2, 2010

Pembersih Nurani


Muhasabah diri mode

ape aku dah wat selama ni

waktu sakit...

waktu kawan ketika susah sgt diperlukan





Diam, tabah mengharungi
janji hidup x susahkan orang lain
baru demam, diarrhea and sakit tekak serentak

bersyukur x sakit yang lebih teruk


perlukan kismis yang diselawat dan direndam dalam air
GaVIsCon
and DQM Lozenges


aku sakit
aku bersyukur
Allah tergerak nak sedarkan aku
baru tarik nikmat sihat
belum lagi nikmat nyawa



tawakal
Redha
berserah pada-Nya

p/s: Corporate Responsibility pulak.... NurulHamiza bte Hudzairi and Dayang Sazalina Farahain Awang Zainuddin...

5 comments:

dayang said...

jage kesihatan k norita. even ak jauh pun ak selalu ingt kat ko. huhu. xsabar nak tggu ko habis GEMS. pastu nak kacauuuu ko! jgn lupa makan ubat! oh nanti balik utp mcm nk lepas v5k-L3-3 lagi. nak makan megi kat meja makan yg besepah2 tu. haha. cayok2 !

Norita Azrin said...

thanks dayang... br balik amik MC and ubat ni... meja v5k-L3-3 yang ada kulit durian! hahahaha... ;D

amizar said...

Rumet.. jgn sedih2 n jgn down2.. la tahzan :)

anything juz tell us k..

Norita Azrin said...

yumet! terjumpa awak kat village mall hari sabtu lepas secara coincidence pun dah cukup utk mengubat rinduuu... ~~ ;)

Norita Azrin said...

yumet! terjumpa awak kat village mall hari sabtu lepas secara coincidence pun dah cukup utk mengubat rinduuu... ~~ ;)

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails