Sunday, May 16, 2010

Lemas...Rimas...






xlarat dah weih

cpatla hbis Workshop

cepatla masa berlalu



i dont want this anymore

nothing...


Dear God,
please give me strength
please hear my plea
please give me courage
please give me tranquility
please protect me
please help me...
i'm SCARED
I've had ENOUGH
i'm TIRED
i miss EVERYBODY
Where is the LOVE..???
Where is the HOPE..???
penatnya...rimasnya...
x jemu2 lagi ke berdendam..?
besar sgt ke salah aku?
letih...
rindu ketenangan, kasih sayang, keikhlasan, kejujuran dripada insan-insan yg aku trust
x baik mengeluh
aku kena menempuh sume ni
ye...
wpun minda aku masih kuat
tp badan aku x mampu...
aku sendiri x nk menengking
lagi skt kepala
lagi sakitkan hati
lagi menambahkan benci
bila aku berdiam
semakin aku memakan diri
aduih...

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails