Saturday, May 29, 2010

must I say SORRY

kalau korang sedih,
aku pun sedih jugak

aku sangat ingin mendalami apa sebab kalian bersikap demikian
aku faham kalo korang x sayang aku
masakan korang boleh terasa hati dengan aku

aku x perlu mintak maaf
aku seharusnya buat lebih daripada itu
buat anda semua gembira semula

kalau kalian tidak gembira
kegembiraan aku takkan bermakna
sungguhpun kita semakin dewasa
boleh berfikir dan membuat keputusan sendiri
xbermakna kita x perlukan rakan2 lain untuk mengurangkan beban kita, kan?

i can feel, the bond is still tight
i can feel u;re also sad

if u need me...
seriously
i'll always be here..

I'LL SEE YOU IF I CAN..

p/s: we're still best friends, buddy... ~

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails