Saturday, May 15, 2010

Iron Man 2


Tony Stark has gone crazy

privatizing the national peace and security


(best lagi cakap loghat kedah... huhu)


aku blur2 skit nape rating Iron Man 2 ni 4 star

meby sbb Tony Stark ni agak weird

sewel perhaps..


Overall,

aku hanya boleh komen yang aku suka personality Tony Stark je

cool, unpredictable, adventurous, naughty, witty, cunning

wooahh

too many

even dia x perfect, in a sense that people may not feel comfortable to deal with him

but i personally think that he is unique in his own way..



part yang x best aku rasa kureng sket adalah time dia

pakat dgn Rhodey utk bunuh

Ivan Vanko (Whiplash) tu

guna teknik kanak2 la

macam kame2 ha dalam Dragon Ball tu je


kalo byk lompat2, pecah2 bangunan

lambung2

br nampak effort CGI scene yang lebih powerful and dynamic sket...

(komen je lebih, kalo suh wat bknnya aku reti pun... ;p )


comel part gaduh2 manja and scene nak flirt dgn Natalie/ Natasha..

x comel part gaduh2 dgn Whiplash je


p/s: aku x harap org yang hebat2... just boleh memahami dan seirama dgn aku yang weng ni je..plus, ada JANGGUT macam TONY STARK... heheheh.. ;D

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails