Saturday, May 8, 2010

Cactus in the Desert

title entry yang terpaling poyo skali pernah aku wat
hahahahha
;D
;D
;D
masa maghrib td
mmg
banyak setan
kemarahan aku telah di'provoke'
salah 'pakcik' yang sikit
BOOOOOOOOMMMMMMM
the 'volcano' has erupted
memang salah dia
agak besar
dia sendiri pun admit
tp aku rasa, aku boleh handle dalam keadan sabar dan tenang sbnrnya
cuma ttbe dpt tau time maghrib
nak wat cmne
bnd dah jadi kan...
bile dah settle, dah reda
surutnya air pasanag tsunami lepas volcanu eruption tu
boleh pulah si 'pakcik' tu kata
dalam hati aku ada 'GIGI TAJAM'
macam si Domo ni

hahahahahhaha
;D
;D
;D
dalam hati ada gigi tajam eh?
'pakcik' dah lama kenal saya kan?
'pakcik' sendiri tau hati budi dan tata bicara saya mcm mana
saya bukan sempurna
saya bukanlah seperti kuntuman mawar yang anda idamkan
saya ibarat bunga kaktus
sederhana serinya
tajam pula durinya
tiada pula harumnya
tetapi
kaktus inilah yang mampu membekalkan air ketika sang pengembara
dahaga di tengah padang pasir

poyo giler
(woit, azrin... dah la tu...)
tettt....
hahahhahaha


p/s: pas hujan lebat, volcano eruption, diikuti dgn tsunami serta typhoon... ;D mana sang matahari ni... ;D hohohoho.... coming soon..~
hari ni ada update gambar kat blog... byk pulak masa nak surfing... hee... ;p

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails