Friday, May 21, 2010

crystal clear water...



Alhamdulillah


everything and everyone has settled down


lessons learnt are very precious


(mesti ada mukadimah kiasan dulu)


i'm still waiting for the placement


i'm currently 'building' a structure



rangka, pasak br nak ditegakkan


di samping mengkaji struktur tanah, serta keadaan cuaca


kadangkala panas, kadangkala lembap


boleh juga angin ribut dan petir


apetah lagi tsunami



ada orang suka perhatikan awan


ada orang suka perhatikan matahari terbit


matahari terbenam..


bintang pada waktu malam


bulan ketika separa, sabit mahupun purnama


tumbuhan serta haiwan


gelagat manusia


aku belajar memerhati itu semua tatkala aku berada di GEMS


aku diajar untuk melihat selama ini yang aku lihat ketika vacasion holiday je


aku amat menghargai kenangan tersebut


walaupun perbuatan itu kerap disalahtafsirkan


aku ingin mencapai ketenangan selain dari kejayaan


kejayaan yang mempunyai pengertian yang luas serta merangkumi pelbagai aspek



inilah masanya


THIS IS IT..


the journey of adventure now begins...

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails