Saturday, May 1, 2010

Ape nak jadi?

Dunia
pentas yang xkan memuaskan hati orang
Manusia
Mengejar impian
menurut kehendak
mengambil dina akan kehadiran insan yang lain
kenapa kita sumer xdapat bersatu?
kenapa kita sume menjatuhkan orang lain?
kenapa kita tidak mahu menghubungkan ikatan silaturrahim?
Aku
bukan give up
Aku
bukan give in
Aku
bukan sempurna
Aku
inginkan kasih sayang dari kamu semua
kenapa mesti itu yang disalahtafsirkan?
Salahkah aku?
Burukkah perangai aku?
sungguhpun memang jawapan mu
kenapa aku kadangkala disingkirkan?
kenapa aku mesti dijauhkan?
tiada ruangkah untuk aku menghiruf seudara dengan kamu?
kenapa mesti aku yang mendapat kehilangan?
I NEED YOU, GUYS...
YOUR SUPPORT, FRIENDSHIP, MOTIVATION, TEAMWORK, TRUST, SENSE OF SISTERs' LOVE
is that so DIFFICULT?
p/s: kak Fiza cakap... bykkan selawat... tenangkan hati... ini mmg dugaan... manusia tidak pernah dijanjikan kesenangan bermula dari lahirnya mereka lagi... ALLAH MAHA ADIL lagi BERKUASA ke atas segala sesuatu.

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails