Saturday, June 5, 2010

Suatu hari di Hari Raya..~

Walaupun belum puasa lagi

inilah yang ku harapkan

sempena hari raya tahun ini

puasa ni suatu tanggungjawab

setiap 1 syawal bukan sahaja menandakan satu kemenangan

bahkan sebagai kayu ukur bg pencapaian seorang muslim

atas segala amalan yang dilakukan kepada yang Maha PEncipta

aku insan yang daif

aku insan yang lupa

aku insan yang leka

oleh itu, aku harus mengingatkan diri aku mulai sekarang

akan tanggungjawab ku pada bulan Ogos ni...

Lailatulqadr..

sesiapa yang bertekad untuk berubah ke arah kebaikan

pada Ramadhan

insyaallah dia akan berubah...

Moga-moga Allah kabulkan...

walaupun perubahan itu hanya sedikit...

xpe..

slow and steady wins the race

amiin...

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails