Tuesday, March 16, 2010

Balancing happiness and pain..

Yesterday...



In such a short moment

I gained a memorable day...



In just a split of second

I knew something that is sad to say...



I'm being MYSELF

which most people always misunderstand



dah la...

kesah dulu...

dah lama terbuku

bila buku yang dah lama tertutup

mengungkai banyak sejarah

kekhilafan dan kejahilan dahulu

kini terbuka seolah-olah aku seperti yang dahulu



lebih parah lagi aku yang KINI ini

dikatakan seperti hipokrit.

barangkali x semua orang bisa berpuas hati

kerana mereka sume tu x pernah kenal mahupun

berkata dgn aku

hanya berhubung dari cerita demi cerita

akhirnya diluahkan dalam luahan blog mereka

apakah kalian sudah tiada dialog lagi untuk bercerita?

sehingga sanggup menjaja kisah silam orang lain?



kamu juga tidak pernah sempurna

bahkan kisah silapmu juga aku tahu sedalamnya

meskipun itu

aku x pernah terfikir utk menghebahkan kepada sesiapa...



andai penghebahan sejarah itu yang ko rasa terbaik

biarlah keputusan menilai itu terletak pada fikiran org lain

samada aku ni hipokrit mahupun tidak

aku insan yang x pernah alpa dr melakukan kesilapan

aku tahu sejauh mana aku telah tersimpang lalai

xpernah sekali pun aku hilang apa2 yang bernilai

kamu? hah, belum tentu....

Fikirkan sajalah!

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails