Wednesday, February 3, 2010

Sesiapa yang Berkenaan, please la terasa..~

\ni entry yang x best utk dibaca/

\dinasihatkan supaya ditemani ibu dan bapa/

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

demikian saja ceritanya...

pengajaran sinopsis cerita td begini

---> jangan menolong orang sampai menyusahkan diri sendiri
---> jangan mudah simpati kat org yang salah
---> jangan sebarangan layan orang yang dah xde kaitan dalam hidup dan mati kita
---> berdiam diri xbermakna kalah
---> waspada dgn tindak tanduk org terhadap kita
---> syak wasangka itu kadangkala berguna.. tp haruslah berdoa pada Allah utk petunjuk

MALAS nak layan lagi dah
kalau ingin berkawan skali pun
xboleh mcm dulu lagi

terlanjur perahu boleh diundur...
terlanjur kata, ibarat perahu bocor smp tenggelam

aku juz nak rasa bebas fikiran, bebas hati dan perasaan
xnk lagi dibelenggu dibelit cmni

so please la kalau sumone yang baca tu
please la terasa...

aku mintak maaf k
aku bukan insan sempurna
aku dah maafkan ko
so aku xnk ada kaitan ape2 lagi

aku ngaku dah pernah wat salah dulu
ko dah kata macam2 bnd x berasas
kira even la dgn sebukit pekung and aib ko yang selama ni aku simpan
aku x citer kat org lain pun


please la
GO AWAY...

jgn kacau hidup dan mati aku
aku ni bukan sape2 utk diambil berat pun
nobody...

dont try to act like nothing had happened
sume tu, even aku x ingat sgt pun
but i've made my stand

aku akan anggap ko mcm threat (ancaman)
kalau ko ada cuba na contact aku balik
cukup la sekadar kawan dalam list Facebook je
not more than that

MOVE ON la saudara...~

ok...xmo sambung dah..
-habis cerita-


OUT

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails