Sunday, July 18, 2010

La tahzan


Dont be sad
ALLAH is always with us...

bukan senang..
untuk bergembira

bukan senang
untuk bersabar..

kenapa lah, dalam setiap minggu
ada saja titisan jernih turun menghujani

sepasang mata -melihat
sepasang telinga- mendengar
sumenya masuk ke dalam hati...

tp ada satu je anggota mulut- digunakan untuk menyampaikan apa yang lahir dari hati

mulut zaman sekarang ni, dh pki byk teknologi canggih...
xperlu cakap pun...
tekan keypad tret-tret-tret je...
dah jd satu conversation..

pedih, bisa, racun sume ada...

kita bersedih atas
kelemahan..
kekurangan..
kehilangan...
kesempitan..
dan macam2 lagi...

nangis je keje...
dah xde keje lain ke nak buat...

nangis lagi...
tgk tu...
sudahlah...

kalau x suka saya/aku... jangan sindir sinis pd sy/aku...
sume org ada hati dan perasaan...

kalau x suka sy/aku... delete je la sy dr facebook...
awak pun x sakit mata, sakit telinga apetah lagi sakit hati pd saya/aku...

sorry... i'm human that always make mistakes...
sorry... i'm human that always wanna learn from my mistakes...
sorry... i'm human that always weak to recover from my sadness...
sorry...i'm human that always wanna seek for my happiness...
sorry...i;m human that always wanna learn and be corrected...

p/s: nangis je la satu hari ni... ape boleh wat....
dah kena racun....

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails