Thursday, April 29, 2010

Pelik.

pelik dgn keajaiban manusia
pelik dengan kemampuan otak...
pelik dengan diri sendiri yang sememangnya pelik
hakikatnya...
xsume orang akan berpuas hati dengan kita
ada orang yang menyimpan dendam
kerana 'harta' yang sesungguhnya diyakini sentiasa menjadi miliknya telah dirampas
AKU TIDak TAHU..
sehingga kini
emosi membelenggu diri
tanpa noktah mahupun penyudah
keeps going like cycle
itu diri orang
AKU??
aku adalah aku...
aku mesti jadi AKU
ko x suke aku...
ko dendam kat aku
ko benci aku..
ADA AKU KESAH??
ini adalah masalah yang aku terpaksa diheret tanpa rela aku
xde kena mengena dengan GEMS, UTP, SMAPK, SKTM, SMKPI mahupun ape2..
aku x kenal pun 'budak' tu
'budak' tu pun xkenal aku..
ttbe pulak nk x puas hati dgn aku...
APA KES??
nak EMO pun... agak2 la...
TUITTT...

No comments:

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails