Friday, October 30, 2009

penat.. penat sangat2..

hari ni penat..
penat dengan karenah manusia
rasa nak balik rumah ibu bapa sangat penting sejak raya,
x pernah balik
xleh dah tahan lagi...


air mata banyak kali jatuh
xleh la survive tanpa mak ayah
kasih sayang diorang x sama mcm orang lain dengan sekeliling manusia2 ni...

kdg2 sanggup pentingkan kawan2, gf bf time hepi...
nak layan diorang sepanjang masa gelak tawa suka ria
tp ada ke masa untuk luangkan berbakti kat mak ayah?


kadang2 sanggup turutkan sgala kemahuan bf
tp ada ke masa utk turutkan segala kemahuan parent?

kadang2 sanggup nangis teruk2 bile gaduh dgn bf
tp ada ke masa kita untuk nangis time kita terbuat mak ayah kita sedih?


aku takut dah nak bercinta lagi
xnk dah beri dn menunggu harapan lagi
x bermaksud nak stereo type kan sume lelaki kat sini

tp bg aku, cinta sebegini,
xkn direstui thats y aku merana cmni

biarlah aku x kawin, daripada aku merana kerana cinta ni biarlah aku jaga mak ayah, daripada aku terseksa dgn tgjwb sebagai isteri yang derita nanti


sakit
sakit
sakit
penat
penat

xnk dah duk jauh2 dr mak ayah ssh la duk perak apetah lg duk oversea no-no man xmo mintak keje jauh2
wat playdoh waffle-icecream~~
(kan bagus kalo boleh masak sesedap gmbr ni)

my sister, SHAZMIN wat waffle love~


wat playdoh ciput2 je...



tu dia... champion playdoh, SHAZMIN~!!!!
=D
mmmmuah~

ni sendiri2 wat... nak kata askrem, pun x.
ntah hape2...
bantai je wat bentuk~



nota kaki:
how i miss those childhood days
hanya disayangi mak ayah
xperlu merana dek cinta~

Moments of Life

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails